BrandInfo

Low Latency

Czas to pieniądz

Usługa Low Latency jest złotym środkiem dla potrzeb klientów, wymagających szybkich i niezawodnych łącz, a dla których nawet milisekundy przestoju w pracy, mogą oznaczać nawet i setki milionów złotych strat.

Przykładem mogą być światowe giełdy, które dzięki odpowiedniemu wsparciu teleinformatycznemu są w stanie na bieżąco monitorować wydarzenia na świecie, które bezpośrednio mają wpływ na płynności finansowe banków, spółek, przedsiębiorstw itd. W tym celu bardzo istotna staje się współpraca odbywająca się między giełdami, zwłaszcza w ujęciu kupna/sprzedaży akcji spółek giełdowych, których ceny klarują się właśnie w milisekundach. Generowane przez to olbrzymie ilości informacji, wymagając łącz o odpowiedniej przepustowości, która jest w stanie wydajnie i stabilnie przetworzyć odbywającą się komunikację.

Innym przykładem, mogą być największe portale informacyjne, branżowe lub społecznościowe, których płynność finansowa uzależniona jest nie tyle z publikowanych treści lub odwiedzających internautów, jak przede wszystkim z reklam umieszczanych na stronach. Dlatego też, niemożność ich wyświetlenia nawet w okresie kilku minut, można oszacować – uwzględniając średnią ilość osób odwiedzających w tym czasie stronę, a także ich dostępność pod kątem geolokalizacyjnym – na straty rzędu setek tysięcy złotych.

Naprzeciw takim wyzwaniom wychodzi Exatel z usługą Low Latency, zapewniającą przede wszystkim najniższy na rynku parametr opóźnień w przekazywaniu informacji – kierując swoją ofertę właśnie do bardzo wymagających klientów, potrzebujących wydajnych i niezawodnych rozwiązań.

Wydajne i zoptymalizowane trasy połączeń

Autorskie, dedykowane trasy światłowodowe, a w szczególności relacji Frankfurt nad Menem – Moskwa, charakteryzują się możliwie najkrótszą długością optyczną, co znacznie wpływa na szybkość transmisji danych.

Wszystkie trasy, wspierane są o najnowsze systemy DWDM (ang. Dense Wavelength Division Multiplexing) pozwalające na zwiększenie przepustowości łącza dzięki zwielokrotnieniu sygnałów optycznych dzięki przydzielaniu im innych częstotliwości. Takie rozwiązanie zapewnia maksymalną możliwą wydajność łącza, które zostało także zoptymalizowane przez ograniczenie do minimum urządzeń aktywnych, a dokładniej używanego sprzętu sieciowego potrzebnego do realizacji połączeń.

Stabilność i gwarancja jakości

Kolejnym istotnym dla klientów aspektem usługi Low Latency jest stabilność łącza. Oferowane, dedykowane kanały o przepustowości 10GbE oraz 100GbE, stabilnie obsługują bieżący ruch odbywający się w sieci klienta. W połączeniu z systemem DWDM wzrasta odporność na obciążenia łącza, a podpisana umowa SLA (ang. Service Level Agreement) uwzględnia gwarancję:

  • najwyższej jakości usług,
  • dostępności oraz stabilności świadczonych usług,
  • gwarancję możliwie najniższych opóźnień połączeń.

Exatel oferuje przeprowadzenie testów zgodnych z metodologią RFC 2544 na wskazanej przez klienta trasie usługi. Po ich zakończeniu, w dostarczonym raporcie, Klient otrzyma wyniki podsumowujące wydajność i przepustowość trasy, a także prezentujące czas opóźnień dla realizowanych połączeń.

Relacje krajowe oraz międzynarodowe

Wszystkie oferowane usługi dotyczą relacji krajowych oraz międzynarodowych, realizujących połączenia między węzłami systemu DWDM, które zobrazowane zostały na poniższej mapce.

przeczytaj cały artykuł "Czas to pieniądz - wartość usługi Low Latency "

Informacje o plikach cookie Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...