BrandInfo

Mazda6

W SKYACTIV jest moc
Mazda6 jest drugim (po CX-5) modelem zbudowany w pełni w technologii SKYACTIV. To nowatorska koncepcja budowania silników, nowa generacja skrzyń biegów, zawieszenia i szkieletu nadwozia. Filozofia, która odchudziła samochód, zmniejszyła zużycie paliwa i emisję dwutlenku węgla. Nie zabrała przy tym nic z przyjemności jazdy. Konkrety?

  • 8 proc. większa moc silnika niż w poprzedniej wersji,
  • 11 proc. więcej obrotów niż w poprzednim silniku Mazdy,
  • 7.4 sekundy rozpędza się do 100 km/h.

Wysokiej klasy systemy bezpieczeństwa
Nowa Mazda6 ma lżejszy, ale jednocześnie bardziej wytrzymały niż dotąd, kadłub nadwozia, zbudowany z zaawansowanych technologicznie materiałów. To przekłada się na wysoki poziom bezpieczeństwa. Podobnie jak szereg rozwiązań technologicznych.

 

 

mazda6

  • Mazda6 została wyróżniona nagrodą 2013 Top Safety Pick Award, przyznawaną najbezpieczniejszym autom roku przez amerykańską organizację IIHS (Insurance Institude for Highway Safety).
  •  System monitorujący ciśnienie powietrza w oponach. Kiedy spada, daje znać kierowcy.
  • 6 poduszek powietrznych w standardzie.
  • System wspomagający hamowanie (Smart City Brake Support). Zwalnia lub sam hamuje, gdy kierowca niebezpiecznie zbliży się do pojazdu przed nim.
  • System RVM ostrzega o samochodach niewidocznych w bocznych lusterkach.

Luksusowe, przestronne wnętrze
Na zewnątrz przypomina uchwycone w ruchu dzikie zwierzę, w środku jest sportowa i elegancka, perfekcyjnie wykończona i w pełni wyposażona. Luksus we wnętrzu to m.in.:

  • Elektrycznie sterowane przednie i tylne szyby, w systemie One Touch.
  • Włącznik/wyłącznik silnika.
  • Wysokiej jakości materiały wykończenia.
  • Bardzo dużo miejsca na nogi i w przodu i z tyłu (jeden z najprzestronniejszych modeli wśród sedanów).
  • Sportowa kierownica z wbudowanym systemem kontroli jazdy i sprzętu audio.

Wysmakowana dynamika jazdy
Konstruktorzy Mazdy6 skupili się na tym, by zapewnić kierowcom wyjątkowe wrażenia z jazdy. Pieczołowicie zaplanowali silnik, skrzynię biegów, nadwozie i podwozie. Efekt? Moc, szybkość reagowania i zwinność. Szczegóły:

  • Niezależne tylne zawieszenie.
  • W pełni elektroniczny precyzyjny układ sterowania kierownicy.
  •  Sztywna karoseria, by lepiej trzymać się drogi.

Sukces Mazdy6 na polskim rynku opisał magazyn „Dealer”. Zdaniem redaktorów samochód wygrywa głównie ze względu na kształt nadwozia, przestronne wnętrze oraz wyposażenie – porównywalne z klasą premium. Jednocześnie Mazda6 jest od konkurencji  znacznie tańsza, nawet o 20 tys. zł. – Na przesiadkę do Mazdy da się namówić zapewne niejeden właściciel auta z najwyższej półki – twierdzą redaktorzy miesięcznika.

 

przeczytaj cały artykuł "Nowa Mazda6: luksus w rozsądnej cenie"

Informacje o plikach cookie Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...