BrandInfo

tympol

Od połowy 2015 roku TYMPOL działa w ramach sieci BestDrive. Wyróżnia się atrakcyjną wizualizacją, w której dominują pomarańczowe i czarne barwy zaczerpnięte z logo koncernu Continental. Wieczorem serwis jest oświetlony a z racji bliskiego sąsiedztwa drogi wojewódzkiej (trasa do Szczecina) i przejazdu kolejowego trudno go nie zauważyć i nie zapamiętać jakie usługi oferuje.

Wszystko zaczęło się prawie 20 lat temu od firmy zajmującej się importem używanych, a później także nowych opon. Jej pierwszą siedzibą był garaż w domku jednorodzinnym. Z czasem, w miejscu przydomowego ogródka, pojawił się…skład opon. W 1998 roku został zakupiony dzisiejszy obiekt, dwie hale po dawnych zakładach mechanicznych.

Aktualnie TYMPOL dysponuje powierzchnią 2000 m kw. w tym 750 m kw. pod dachem. Jest utwardzony plac manewrowy i miejsca parkingowe dla klientów. Serwis ma 5 stanowisk wyposażonych w specjalistyczne maszyny i urządzenia do obsługi aut osobowych, terenowych i dostawczych. Podstawowa kadra firmy liczy 5 mechaników ale dobrą tradycją serwisu TYMPOL jest również szkolenie uczniów – młodych  mechaników. W Biurze Obsługi Klienta ( BOK ) pracują trzy osoby.

Obok usług z zakresu serwisowania opon TYMPOL oferuje naprawy hamulców, klimatyzacji, układu jezdnego i elektryki w myśl hasła sieci BestDrive: „Wszystko czego potrzebuje Twoje auto.”

- Auta odwiedzające nas w sprawie opon – mówi Mateusz Tymoszczuk, syn pana Zbigniewa – otrzymują przy okazji szybki przegląd wszystkich płynów eksploatacyjnych. Sprawdzamy także ogólny stan techniczny pojazdu i informujemy właściciela, co ewentualnie należy poprawić lub wymienić w aucie. Taka troska o kierowcę i jego pasażerów podoba się klientom korzystającym z usług serwisu. Na miejscu działa przechowalnia opon. Do dyspozycji jest serwis mobilny Conti360, który nie tylko naprawi lub wymieni opony ale usprawni np. zepsutą klimatyzację.

Serwis z Łobza lubi wyzwania w postaci nietypowych zleceń. Z wielką pieczołowitością jest tutaj przywracana świetność motoryzacyjnym klasykom. Ostatnio dzięki doświadczeniu załogi „życie po życiu” odzyskał piękny Mercedes SL 560  z lat 70. Zdarzają się także nietypowe interwencje jak np. wyjazd załogi serwisowej do uszkodzonego autokaru, którym podróżowali muzycy z Ukrainy. Jechali właśnie do Łobza na Festiwal Orkiestr Dętych i nie zagrali by na festiwalowej scenie gdyby nie szybka i fachowa pomoc mechaników z firmy TYMPOL.

Warto dodać, że od 1999 roku, dwanaście kilometrów od Łobza, w miejscowości Węgorzyno, działa filia serwisu specjalizująca się w obsłudze aut ciężarowych i pojazdów rolniczych. Wykonuje naprawy mechaniczne i serwisowanie opon. Obiekt o powierzchni 1,5 tys. m kw., w tym 400 m kw. pod dachem, dysponuje 2 stanowiskami. Załogę stanowi dwóch mechaników i 1 osoba w BOK.

- Nasza współpraca z Continental Opony Polska rozpoczęła się w 2007 roku – mówi Zbigniew Tymoszczuk. To solidna firma a osoby, z którymi współpracujemy są profesjonalistami. W takiej współpracy byłoby dobrze gdyby obie strony były zadowolone z jej efektów. I tak jest w naszym przypadku! - W codziennej pracy działamy według sprawdzonych procedur BestDrive – dodaje Mateusz Tymoszczuk  - i widzimy, że to wszystko jest dokładnie przemyślane i daje praktyczne efekty. Klienci chwalą nas za profesjonalizm obsługi, fachowe porady, skuteczność działania. Przyjeżdżają do nas użytkownicy aut – skierowani tutaj przez osoby, które już u nas były! Logo Continental widoczne w wizualizacji warsztatu budzi pozytywne emocje i zwiększa zaufanie klientów do serwisu sieci BestDrive. Korzystamy także z solidnego wsparcia marketingowego koncernu Continental.

przeczytaj cały artykuł "TYMPOL z Łobza dołączył do sieci BestDrive"

Informacje o plikach cookie Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...