BrandInfo

continental

Kampania jest skierowana do zapobiegliwych kierowców, którzy wolą przygotować samochód do jazdy po śniegu czy lodzie, niż dać zaskoczyć się zimie. Głównym założeniem kampanii jest podniesienie bezpieczeństwa, poprzez wzrost świadomości i wiedzy kierowców. Na stronie internetowej akcji, kierowcy mogą przekonać się jaki wpływ ma rodzaj ogumienia na długość drogi hamowania na śliskiej nawierzchni, a także sprawdzić, jaki typ kierowcy reprezentują. Specjalnie dla Zimoaktywnych przygotowano konkurs. Aby wygrać komplet opon zimowych Continental wystarczy pokazać, za pomocą zdjęcia, filmu czy tekstu, że zima może zaskoczyć tylko drogowców. W projekt zaangażował się znany rysownik Henryk Sawka, który z przymrużeniem oka komentuje sposoby przygotowania polskich kierowców do zimy.

 

Projekt Continental wspiera ogólnopolska kampania reklamowa prowadzona w magazynach motoryzacyjnych i biznesowych, takich jak: Auto Świat, Tygodnik Przeglądu Sportowego, TopGear, Newsweek i Forbes, oraz w Internecie, w serwisach informacyjnych Onet.pl oraz na stronach AutoŚwiat.pl, TopGear.com.pl
i Newsweek.pl. Akcji towarzyszy reklama i działania promocyjne na antenie Radia ZET. Kampania potrwa do końca bieżącego roku.

przeczytaj cały artykuł "Continental dla Zimoaktywnych"

Informacje o plikach cookie Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...