BrandInfo

wływ diety

Wpływ diety ma ogromny wpływ na naszą urodę. Zapoznaj się z przewodnikiem po zdrowej żywności.

Amarantus

Robi dietetyczną furorę z powodu wysokich walorów zdrowotnych i odżywczych. Jest źródłem wielu składników mineralnych (w tym żelaza, potasu, magnezu, białka), które sprawiają, że nasza cera jest gładka, a włosy gęste i błyszczące.

Awokado
Jest jednym z zaledwie 15 warzyw i owoców, które nie wchłaniają pestycydów. Dobrze wpływa na serce, pielęgnuje skórę, chroni wzrok. Ze względu na kwas foliowy zalecany jest kobietom w ciąży.

Ciecierzyca
Potrawy z cieciorki wzmacniają stan włosów i skóry, ale i odporność całego organizmu. I co ważne, cieciorka obniża stężenie cholesterolu we krwi.

Czerwona papryka
Jak mało, które warzywo poprawi kondycję skóry. Poprawia stan skóry, włosów i paznokci. Poza tym odbudowuje włókna kolagenowe i wzmacnia naczynia krwionośne.

Jagody goji
Jeden z najlepszych antyoksydantów. W medycynie chińskiej uważany za owoc przedłużający życie. Zawiera, m.in. 18 aminokwasów oraz witaminy. Kwasy tłuszczowe zawarte w jagodach uaktywnia produkcję kolagenu, co daje efekt młodziej wyglądającej skóry. 

Jarmuż
To skarbnica witamin. Zawiera silne przeciwutleniacze. Więcej witaminy C ma od niego tylko natka pietruszki. Wpływ diety jarmużowej idealnie sprawdzi się w przypadku osób mających kłopoty z paznokciami.

Kiełki
Idealne dla pań, które dbają o linię. Kiełki są niskokaloryczne. Ich witaminy (A, B, C, E, wapno, żelazom siarka, magnez, potas, biotyna, cynk, selen) dbają nie tylko o naszą urodę, ale i samopoczucie. Niezastąpiony składnik dań zimą, ponieważ skiełkowane ziarno kiełek zawiera dużo witaminy C, która wzmacnia odporność organizmu.

Owies
Pogromca toksyn. Ponieważ ma dużo magnezu, wapnia, krzemu, potasu, żelaza wpływa, m.in. na stan naszych zębów.

Olej kokosowy
Nie zawsze powinniśmy traktować tłuszcz jak wroga. Należy do nich niskokaloryczny olej kokosowy. Dzięki kwasom tłuszczowym zwiększa obroty naszej przemiany materii, czyli pomaga schudnąć. Nie tylko zabija wirusy, ale i zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry.

Orzechy włoskie
Posiadają wiele wartości odżywczych. Leczą żylaki, zwalczają wolne rodniki, zatrzymują wodę w komórkach skóry.

Pokrzywa
Polski odpowiednik spiruliny i jagód goji. Wzmacnia organizm, usuwa z niego szkodliwe substancje i produkty przemiany materii. Zwiększa liczbę czerwonych krwinek. Roślina coraz częściej wykorzystywana w kosmetyce. Płukanki pokrzywowe wzmacniają cebulki włosów, ograniczają ich wypadanie, zmniejszają łupież i łojotok.

Porzeczki
Dobrodziejstwo dla naszej cery. Dzięki obecności bioflawonoidów i witaminy C działa przeciwzmarszczkowo. Uszczelnia i wzmacnia ściany naczynek krwionośnych, rozjaśnia koloryt skóry i wspomaga walkę z przedwczesnymi zmarszczkami.

Siemię lniane
Ze względu na dużą zawartość błonnika wspomaga jelit i oczyszczanie organizmu. Wystarczy dziennie jedna łyżka świeżo zmielonego siemienia lnianego, żeby zaspokoić zapotrzebowanie na WNKT, czyli wielonienasycone kwasy tłuszczowe omega-3. Spożywanie go dobrze wpływa na nasze włosy, nawilża cerę. Ostatnie badania potwierdzają, że może hamować raka piersi. 

Wodorosty
Wpływ diety składającej się z alg jest nieoceniony na nasz wygląd. Chlorella (alga słodkowodna) zawiera najwięcej chlorofilu ze wszystkich zielonych roślin rosnących na naszej planecie. Systematyczne spożywanie wodorostów (w szczególności hijiki, arame, wakame) wspomaga wzrost lśniących włosów i przeciwdziała ich wypadaniu. Wodorosty zapewniają również gładką cerę i zapobiegają zmarszczkom.

przeczytaj cały artykuł "Wpływ diety na wygląd naszej cery"

Informacje o plikach cookie Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...