BrandInfo

Gwarancja w salonach Mazdy

Japońskie auta od wielu lat cieszą się opinią dopracowanych do perfekcji, niezawodnych produktów, które sprawiają, że na twarzy kierowcy pojawia się uśmiech. Kupno nowego auta to często bardzo duże wydarzenie w dziejach typowej polskiej rodziny, która nie zawsze może sobie pozwolić na to żeby zapłacić w salonie gotówką. Klienci znad Wisły bardzo często decydują się na skorzystanie z ofert finansowania.

Fabryczna gwarancja Mazdy - 3 lata lub 100 000 km

Z tego też względu, bardzo ważne jest dla nich finansowe bezpieczeństwo i gwarancja spokoju związanego z ewentualnymi niespodziewanymi awariami samochodu. Przy zakupie nowej Mazdy każdy dostaje kompletną gwarancję, która ważna jest przez 36 miesięcy lub 100 000 km, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Teoretycznie więc pokonując nawet ponad 30 000 km rocznie, możemy być pewni tego, że wszelkie niespodziewane awarie zostaną bezpłatnie naprawione w ramach gwarancji.

Takim samym okresem gwarancyjnym objęty jest lakier, ale gwarancja na perforację blach nadwozia na skutek korozji niezależnie od przebiegu auta wynosi 12 lat, czyli dokładnie 144 miesiące.

 

Ubezpieczeniowa Gwarancja Serwisowa - nawet do 60 miesięcy

Wychodząc naprzeciw bardziej wymagającym klientom Mazda wprowadziła do oferty przedłużoną gwarancję ubezpieczeniową, która w praktyce wydłuża okres gwarancyjny po upływie 3 lat lub po pokonaniu ponad 100 000 km przebiegu.

Japoński producent oferuje dwa pakiety:

  • Ubezpieczeniową Gwarancję Serwisową na 12 dodatkowych miesięcy, do przebiegu całkowitego 120 000 km
  • Ubezpieczeniową Gwarancję Serwisową na 24 dodatkowe miesiące, do przebiegu całkowitego 150 000 km

Przez pierwsze 3 miesiące użytkowania Mazdy lub do przebiegu 5000 km, klienci mogą liczyć na preferencyjne warunki kupna przedłużonej gwarancji. Zapewnia ona nie tylko większy spokój podczas dłuższej eksploatacji auta, ale także ułatwia odsprzedaż samochodu.

Mazda European Assistance - bezpieczeństwo w 32 krajach

Niezależnie od tego czy nabywca auta zdecyduje się na przedłużenie gwarancji, Mazda obejmuje go bezpłatnym uczestnictwem w programie Mazda European Assistance. W jego skład wchodzi szereg korzyści, z których kierowca może bezpłatnie korzystać w przypadku awarii samochodu na terenie całej Europy.

Jeżeli auto ulegnie awarii mechanicznej, elektrycznej lub spowodowanej wypadkiem, przez 24 godziny, 365 dni w roku niezależnie od miejsca, kierowca zawsze może liczyć na pomoc, pokrycie ewentualnych kosztów hotelu, przejazdu transportu czy przelotu samolotem, kosztów holowania uszkodzonego auta oraz jego naprawy.

To właśnie jakość obsługi klientów wyróżnia Mazdę na tle innych producentów. Gwarancja bezpieczeństwa to element wyposażenia standardowego wszystkich aut z logo Mazda.

przeczytaj cały artykuł "Gwarancja w salonach Mazdy"

Informacje o plikach cookie Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...